login:
hasło:

Najczęściej zadawane pytania

» Jaki jest koszt za połaczenia przychodzące?

Z telefonów stacjionarnych połączenia przychodzące są bezpłatne, z telefonów komórkowych koszt połączenia wynosi 0,29 pln/min (opcja nie obowiązkowa)
Zobacz w jaki sposób możesz odbierać połączenia z komórek bez opłat. >> przykład

» Czy numerem docelowym może być tylko telofon stacjonarny?

Numer na który jest przekierowan infolinia może być nr stacjonarnym połaczenia są w takim przypadku bezpłatne, lub na nr komórkowy gdzie koszt połączeń jest naliczany wg. >> cennika

» Czy założenie infolinii wymaga dodatkowego numeru telefonu w firmie?

Nie trzeba zakładać nowej linii telefonicznej, kłaść kabla czy też niczego podobnego. Jest to usługa czysto technologiczna – od momentu uruchomienia klient może połączyć się z lokalnym numerem firmy również przez numer 801 (co często będzie dla niego tańsze, otrzyma tam również dodatkowe usługi).

» Czy infolinia rozpoznaje numery dzwoniących (identyfikacja)?

Tak. Usługa clip działa bez zmian, tak samo jak przy tradycyjnym odbieraniu połączeń.

» Czy rozmowy przez 801 mogą różnić się jakością?

Nie, uruchomienie infolinii nie ma na to wpływu. Jakość sygnału pozostaje taka sama, jak w zwykłej rozmowie.

» Co trzeba mieć, by uruchomić infolinię?

Numer 801 można zainstalować w każdej firmie, która ma publiczny numer telefoniczny (istnieje opcja podłączenia do numeru komórkowego). Jeśli tylko masz jakikolwiek telefon, nie powinno być żadnego problemu.

» Czy opłaty zależą od ilości telefonów?

Nie; nie ma opłat za połączenia przychodzące. Płacisz tylko jeden niewielki abonament, nawet gdy łącze 801 ma wyjątkowe obciążenie.

» Jak długo trwa wdrożenie infolinii?

Od pierwszej rozmowy z klientem mija na ogół 1-3 tygodnie, zależnie od stopnia zdecydowania. Sam montaż rzadko trwa dłużej niż tydzień; maksymalny termin to 14 dni.

» Czy można założyć sobie kilka infolinii, albo zmienić numer w trakcie?

Usługa może być modyfikowana podczas trwania umowy. Możesz więc wykupić naraz kilka numerów, zmieniać je później, bądź zarządzać w inny dogodny dla siebie sposób.

» Czy numer, na którym jest infolinia, dalej działa?

Tak – dzwoniący na tradycyjny numer nie zauważą różnicy, infolinia nie «zajmuje» też czasu stacjonarnemu łączu. Możesz więc używać tych numerów zupełnie niezależnie.

Korzyści infolini 801

» Zwiększa wiarygodność

Poczucie bezpieczeństwa i zaufania klienta jest bardzo
ważnym elementem w biznesie.

» Nie musisz zmieniać telefonu

Infolinie przekierujemy na Twój obecny numer
– zachowasz rozpoznawalność wśród dawnych klientów.

» Płacisz tylko abonament

Korporacyjna obsługa klienta, która kosztuje nie więcej niż najtańsze komórki.
Jak 801 zarabia dla firmy?

» Prestiż

Infolinie są domeną największych firm;
budzą zaufanie i umacniają wizerunek

» Rozpoznawalność

Jeden uniwersalny numer dla całego kraju
 

» Oszczędności

do 70% taniej niż w innych infoliniach,
bez potrzeby zakupu czy montażu sprzętu

» Skuteczność

klient od razu rozmawia z odpowiednim specjalistą,
co pozwala na szybkie przejście do transakcji
Zaufali nam
Obok numeru infolinii podaj dodatkowy numer stacjonarny bądź komórkowy, a koszty znikną.
To sprawdzona praktyka, stosowana również przez największe marki.